ggabi

I hate goodbyes

Kategori: Random

Då var man hemma igen då. Landade på svensk mark vid åtta tiden idag. Hade ärligt talat kunnat va borta i en vecka till. Kännde verkligen inte för att komma hem än, men nu blev det som det blev. Jag hade det iaf sjukt bra borta i Albenien. Hann göra sjukt mycket, bla. träffa jättemånga släktingar, shoppa lite, käka bounty glass, åka till kusten, klippa mig och mycket mer. Och juste har jag berättat att allt var galet billigt också? En kopp kaffe på ett cafe kostade 8 kr, klippning ca 40 kr, sitta på ett internet cafe i en timme kostade 2,5 kr och maten på restaurangerna var också väldigt billig. Har inte hunnit föra över bilderna från kameran till datorn än men jag lär göra det inom några dagar så då ska ni få se dom :) Så länge så ska ni få höra på en låt som alltid kommer få mig att tänka på denna resa. Jag hörde den nämligen 100 gånger där borta ;)

Rum papa pum, rum papa pum, rum papa pum....!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: