ggabi

FÖÖR VI HAR TAGIT STUDEEENTEEN!

Kategori: Random

Ledig idag som sagt, men jag drog ändå till skolan. Jag var nämligen där och kollade på dom som tog studenten. Det var faktist rätt kul. Först så var det utspring och herre min gud va sjukt mycket folk det var där!!! Man såg inte ens studenterna, hahah. Jag och Malin kom dit typ en minut över ett och då hade det redan börjat och det var fullt med människor, men skillade som vi är så lyckades vi ändå komma nästan längst fram ;D Efter utspringet så kollade vi på när alla hoppade på flaken och jag måste faktist säga att SN3:ornas flak ÄGDE SÖÖÖNDER alla andras. Det var skitstort, typ tre gånger större än de andra, de hade skitbra och hög musik och det hade en egen DJ på flaket. Hur grymt är inte det? Sånt flak vill jag också ha när jag tar studenten! Efter två timmar på skolan så åkte jag hem till Malin och efter en stunds vila så drog vi till Görväln. Där satte vi oss på en brygga och chillade med vatten och bullar och efter typ en timme kom Johanna också. Jag somnade nästan på bryggan för det var så skönt. Nu på kvällen när jag såg mig själv i spegeln så såg det även ut som att jag nästan fått lite färg på näsan, men det är kanske inte så konstigt eftersom jag har varit ute hela dagen :P
Nu har jag iaf skrivit klart om mitt intressanta och glamorösa liv så nu hade jag tänkt bjuda på lite bilder från dagen som jag tog med min flashiga mobilkamera :D




Det stora flaket, det kanske inte ser så stort ut på bilden men det var det irl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: