ggabi

I can see you staring there from across the block

Kategori: Pictures

God morgon Sverige!!

Vad har ni för er denna soliga morgon? Själv sitter jag inne framför datorn. Visst låter det kul? Nej men jag ska faktist gå ut snart och rensa ogräs på tomten. Inte för att det låter så kul, men då är jag iaf ute i det fina vädret ;) Borde egentligen ta det lugnt med solen eftersom jag brände mig igår på skansen. Satt och stekte i solen från 10 på morgonen till halv 10 på kvällen!!! 12 timmar alltså, eller okej de sists timmarna så hade vi faktist skugga. Vi hade iaf kul på skansen men jag tror nog inte att jag kommer göra om det, det var rätt jobbigt att sitta i solen hela dagen faktist.

Nu ska jag gå, men först lite Albenien bilder till folket.











Detta får räcka för denna gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: