ggabi

Bieber Fever

Kategori: Pictures

Ja, jag måste faktiskt erkänna att jag har drabbats lite av Bieber Fever. Vad finns det att inte gilla med Justin Bieber lixom? Han är snygg, han har vissa bra låtar(och nej jag säger inte att det är de bästa låtarna som existerat men dom är ändå bra), han spelar gitarr, han kan dansa och han verkar vara jättecharmig. Och det här som alla säger att han ser så barnslig och liten ut kan jag inte riktigt hålla med om, det var mer för några år sedan men nu har han vuxit och han har redan fyllt 17, han är alltså äldre än mig. Har ni sett hans nya frilla också? Assnygg! Tyckte inte den förra frillan va så ful men med denna frisyren ser han äldre och mer mogen ut.






Kolla på denna video så ser ni vad jag menar med att han verkar charmig!!!! Om ni inte orkar se hela videon så kan ni spola fram till 3:30. Skulle inte tack nej till att byta plats med Debby Ryan (hon i videon) direkt. Synd bara att Justin redan har en tjej vid sin sida....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: