ggabi

I hate myself!

Kategori: Random

Åååååååh :''''''''''''''''''( Alltid när jag hittar något plagg som jag bara MÅSTE ha så brukar jag vara rätt snabb med att beställa hem det så fort det kommer ut på internet, men denna gången var jag dum och väntade. Varfööööör? Nu har iaf alla hajtandsbikinis tagit slut på hm's hemsida i mina storlekar så nu kommer jag inte få någon :( :( :( Anledningen till att jag väntade med att beställa denna gången var för att jag va osäker på en annan grej jag tänkte beställa och så tänkte jag "alltid när jag beställer första dagen det kommer ut på internet så brukar det ändå alltid finnas kvar i en månad efter så jag väntar denna gången" och nu är den slut. Aja that's life! Om jag har tur kommer den ut i butiken senare i vår/sommar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: