ggabi

Resume

Kategori: Random

Tjenare alla pussgurkor(?)!

Evigheter sen jag skrev här känns det som. Början av lovet sög så jag trodde att jag skulle ha tråkigt hela resten av lovet också men så blev det icke. Har haft så mycket att göra så jag har tyvärr inte hunnit blogga något. Lovet börjad med en filmkväll, sen var jag hemma i två dagar och gjorde ingenting och i måndags drog aktiviteterna igång. Var i kista, hade filmkväll, träffade folk från min gamla klass, var och bowlade, gick på handledarkurs med pappsen min (det var skittråkigt, trodde jag skulle somna), tränade, bakade morotskaka (och käkade upp nästan hela) med några kompisar och kollade på avatar, tränade och träffade en kompis nu på kvällen. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men det blir väl antagligen plugg och på söndag ska jag förhoppningsvis träna och sen blir det pizza eller något annat gott eftersom mamma och pappa inte är hemma. Så ifall någon undrat hur jag spenderat mitt lov så vet ni det nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: