ggabi

Hallå i stugan.

Kategori: Wanted

Nu är jag ledsen i ögat. Sitter och bevakar en klänning i en speciell storlek på nellys hemsida och så hade jag fått mail idag om att klänningen hade kommit in i min storlek så självklart gick jag in och kollade på direkten men tror ni inte att allt var slut igen? :( Aja har istället suttit och letat efter andra klänningar och hittat ett par stycken men kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha....beslutsångest, jag vet!


Okej jag hade sparat ner fler bilder på klänninger men min dator är lite utvecklingsstörd så jag hittar inte bilderna och jag är trött så detta får duga. Nu ska jag sova, godnatt! :)

Sorry såg att även bilderna jag la upp blev cp, men jag är verkligen way too trött för att fixa det nu, kanska gör det imorgon med tanke på att jag inte börjar förän 12.40 :D
Så nu har jag fixat bilderna, fanns dock ingen bild på den röda klänningen eftersom de har tagit bort den från hemsidan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: