ggabi

I'm still alive but I'm barely breathing

Kategori: Random

Nu är även denna helgen förbi. Hade planerat att göra så mycket läxor som möjligt så att jag typ inte skulle ha någon kvar tills i veckan och hur många tror ni att jag gjorde? Typ en halv... Bajs på mig! Spenderade tiden åt att äta istället. Jag vågar inte ens berätta hur mycket jag har ätit, det har lixom varit kladdkaka och kakor till frukost, lunch och middag typ. Det är illa, men jag har lite svårt att stoppa mig själv när jag har en massa godsaker framför mig som ropar "Gabi snälla ät mig!".


Ser ni kladdkakan där nere (världens godaste btw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)? För en vecka sen så var vi 8 pers som åt en halv sån och efter det så höll alla på att spy, denna gången så var vi fyra stycken som åt upp nästan 3/4 plus en massa kakor, fast detta var under typ 15 timmar, men ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: