ggabi

Denim

Kategori: Wanted

Vill gifta mig med den här jackan. Fick låna den av en kompis när jag skulle på en fest med 80-tals tema och jag blev verkligen såld! Har den fortfarande här hemma hos mig så varje gång jag går förbi den så måste jag stanna upp och dregla lite.
Det är hans pappas jacka som han köpte på 70-talet så slitningarna är naturliga och jackan har även blekts genom åren. Om ni kollar på vänsterarmen så ser ni en mörkare blå fläck, där satt ett märke förut så det är alltså den färgen som jackan hade från början. Sen är den även ganska stor vilket jag tycker är skit snyggt, det blir typ som en oversize jeansjacka på mig. Love it!

Kommentarer

  • agnes säger:

    MEN DEN SKA TILLBAKA TILL SIN RÄTTMÄTIGA ÄGARE! BLEHHHH PÅ DIG

    2012-04-06 | 13:19:42

Kommentera inlägget här: