ggabi

Pissed

Kategori: Random

Just nu känner jag bara FML. Finns inget som är bra just nu. Allt är stressigt och det roligaste som jag har se fram emot är typ sommarlovet. Kul liv! Det ända jag gör om dagarna är att plugga och ändå så går jag hela tiden runt och oroar mig för ifall jag ens kommer lyckas få vg på provet jag precis skrev. Jag orkar verkligen inte längre, ska jag vara ärlig så är inte samnatur en linje jag rekommenderar. Linjen finns iofs inte kvar, nu heter de natursam men jag tror bara att det är någon enstaka kurs som skiljer dom åt.
Tror seriöst inte att det är hälsosamt att plugga så mycket som vi i min klass gör. Man börjar skolan strax innan tio, 8.20 om man har otur, kommer hem 3-5 börjar plugga på direkten och slutar typ vid 9. Helt stört om man tänker efter. Och för att inte tala om loven. Såklart så har vi alltid några lärare som ska komma med prov dagen efter ett lov är slut. Får man ens göra så?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: