ggabi

I'm in pain

Kategori: Random

Herre gud! Om ni bara kunde känna smärtan i min kropp. Den här träningsvärken har bara blivit värre. Mår illa för att det kör så ont. Vet liksom inte ens hur jag ska ligga i sängen utan att känna något. I sånna här lägen är det sista man vill att bo i trevåningshus. Har bara legat uppe på mitt rum hela dagen, ända gångerna jag har gått ner var vid frukost och middag. Usch, är det verkligen normalt att ha så ont? Eller är detta bara ett tecken på att jag är väldigt ovältränad?
Nu ska jag iaf sova och hoppas på att smärtan är över tills imorgon, har ju ett spinningpass inbokat och har hört att det ska vara bra att träna när man har träningsvärk. Om ni inte hör något från mig på ett tag så beror det förmodligen på att jag dog på vägen till friskis.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: