ggabi

Magic hair

Kategori: Hairstyles

Är sjukt sugen på en förändring. Tycker det är så himla coolt (och snyggt) med dip dye. Det snyggaste är när färgen upptill typ ”smälter” in med den som man har i topparna, inte lika fint när det är en skarp, tydlig linje. Skulle jag göra en dip dye så skulle jag färga topparna blonda. Eller inte blont men ljusare, alltså inte typ rosa, grön, blå eller någon annan färgglad färg. Vill alltså inte att skillnaden på min naturliga hårfärg och den i topparna ska vara extrem utan typ mer så här:








Okej skillnaden på färgerna var väl kanske ganska stor ändå, men det jag menade var väl mer att jag inte vill ha platinablonda toppar.
Åh blev sjukt taggad på att göra det här nu, men jag vet inners inne att det inte kommer bli av :( Sånt här vill man inte göra hemma själv, utan på en salong och jag vågar inte ens tänka på vad det skulle kunna kosta. Har dessutom andra saker att prioritera, en dip dye står alltså inte först på mina lista. Men om jag nu ändå skulle göra detta så skulle jag nog satsa på att få det som på första, andra eller sista bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: