ggabi

Weirdow

Kategori: Random

Jag är bara för konstig! När klockan är halv 12 kommer jag på att jag ska lägga mig på golvet och se hur många situps jag klarar av, samt försöka slå mitt rekord i plankan och prova göra armhävningar. Till sist kom jag på att jag även var tvungen att prova om jag har kvar min vighet, men icke! Förut kunde jag "lägga" mig på mage och sen böja upp kroppen i en båge så att mitt huvud och fötterna nuddade varandra och när jag testade att göra det nu så var jag inte ens nära. Sen provade jag att gå ner i split, inte så nära där heller (har iofs aldrig kunnat det). Blev fett besviken för att jag inte klarade av något, men sen kom jag på att jag var tvungen att prova bryggan, klassikern! Och den klarade jag av :D Provade dock inte att gå ner i brygga från att vara stående, men ska göra det någon gng när jag har en matta under. Tror att jag kommer klara det faktiskt ;)
Haha, mycket intressant inlägg, märks att det är sent, skriver så konstig då. Bäst att sova nu tror jag, god natt!
P.S. Imorgon är jag ledig och på onsdag är det bara en lektion, lycka! Ibland är NT ändå rätt bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: