ggabi

Deppigflickasomärtröttpålivet

Kategori: Random

Varför bloggar jag klockan två på natten? Jo för jag har cpryck som jag måste få ur mig. Åh asså ni som inte känner mig, jag får ångest för minsta lilla grej. Så jävla jobbigt. Önskar verkligen att jag var mer chill men tyvärr så föddes jag inte så.
Jag och en till på jobbet klantade oss rejält idag när vi stängde. Vi larmar och låser och så ser vi att vi glömt ställa in en bänk, soptunna och två krukor. Inte värsta grejen kanske ni tänker men jo det är det. We're screwed!
Eftersom vi inte kunde komma in igen så var vi tvungna att lösa det på annat sätt vilket inte var det lättaste. Vi låser fast bänken i en ställning utanför men krukorna står kvar ute och även en tom soptunna (sopsäcken vill ni inte ens veta vad vi gjorde av...). Ni förstår inte hur orolig jag är för att detta ska vara borta imorgon. Har haft sån ångest över vad konsekvenserna kommer att bli att jag och mamma till och med bestämt att åka förbi och kolla imorrn innan vi ska till stan ifall allt ser ut som det ska. Så himla överdrivet jag vet, men jag måste!
Sen fick jag min första lön idag och självklart så har det blivit fel så nu måste jag säga till nästa gång jag går till jobbet. Suck! Jag orkar verkligen inte, detta gör mig så stressad och jag fattar inte ens varför...
När jag ska dra hem sen så ser jag alla som ska in till stan och fira studenterna. Fan va kul alltså! Jag ska hem och sova och dom ska ut och festa. Love life!
Nej nu är det slut snackat om mitt deppiga liv. Bäst att jag sover så kanske det är över till imorgon också, god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: