ggabi

City

Kategori: Pictures

Usch nu har jag ont i huvudet efter en hel dag på stan. Åkte hemifrån vid elva imorse och kom hem strax efter nio.
Fick med mig lite smått och gott från staden, såg this means war och käkade middag på fridays.
Ang filmen, den var jättebra!! Tack Bella för tipset <3 Orkar inte berätta va den handlar om, kolla trailern ifall ni undrar, men kan iaf säga att jag är kär i de manliga huvudrollerna. Aaah, dreglade lite smått under filmen, mina nya drömmän!
Ni ska få lite bilder nu (de kan komma i fel ordning till siffrorna, mobilbloggar så that's why):
1. Inköp från de senaste dagarna, glömde dock köpa en grej så jag måste tillbaka och fixa det med.
2. Fridays
3. Chicken fingers till middag och oreo madness till efterrätt.
4. Mina män! Jag vet att mina kompisar kommer tycka jag är helt dum i huvudet som har suttit och deglat åt han till höger så jag måste få försvara mig. HAN HADE BRITTISK DIALEKT, det gör typ allt! Plus att han va mycket snyggare i filmen än på bild med sina snygga tattoos och allt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: