ggabi

Valborg

Kategori: Random

Min Valborg blev inte alls som jag hade trott. För det första så var det den stressigaste dagen i mitt liv. Hade planerat att gå runt och lämna ut cv:n till olika ställen, sen möta upp mamma, klippa mig och gå runt lite i stan men det var då jag fick jobb istället. Så jag jobbade till 7. Kom hem runt 8. Hoppa in i duschen, käkade, kläde på mig, packa väska och drog. Hann inte ens gå till en brasa.
På morgonen samma dag så trodde jag bara att vi skulle chilla och inte göra något speciellt, men när jag hade jobbat klart så såg jag att jag hade fått drygt 200 sms. Asså överdriver inte, det stod 200 på whatsapp ikonen. Då hade iaf tjejerna gjort planer för kvällen. Vid tio tiden åkte jag iväg. Drog till en kompis kompis. Trodde det skulle bli fett stelt men det var det faktiskt inte. Hände sjuka grejer, folk blev fast tejpade, tog lustgas, käkade mickrad havregrynsgröt som var gjort på en hel påse havregryn blandat med proteinpulver, sylt och bbq-sås, sängar vändes upp och ner, skåpdörrar gick av, en annan säng gick sönder m.m.
Bild på gröten:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: